عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


هر بازیکن بزرگی نمی‌تواند در استقلال و پرسپولیس بازی کند / امیرحسین صادقی: لیاقتم را به کروش نشان می

مدافع چپ پای استقلال از وقتی دوباره به این تیم بازگشته تبدیل به یکی از ارکان اصلی خط دفاعی تیمش شده است. صادقی از اینکه به تیم ملی دعوت نشده خیلی ناراحت است و می‌خواهد کروش را مجاب کند او را در آینده به تیم ملی دعوت کند. آیا صادقی موفق خواهد شد؟

از تمرین‌های استقلال چه خبر؟
فعلا که بازی نداریم و داریم تمرین می‌کنیم. صبح‌ها بدنسازی و عصرها کار تاکتیکی. هفته آینده با ملوان بازی می‌کنیم که باید برای این بازی آماده شویم.
تعطیلات به نفع لیگ است؟
معمولا وقتی بازی‌ها تعطیل می‌شود کیفیت بازی‌ها پایین می‌آید اما باید سعی کنیم خودمان را آماده این بازی نگه داریم.
شما هم داشتید کم‌کم آماده می‌شدید اما لیگ را تعطیل کردند.
تیم ملی هم برنامه‌های خاص خودش را دارد اما واقعیت همین است که در هماهنگی استقلال وقفه می‌افتد. دربی هم که نزدیک است و خیلی‌ها نگران آن بازی هستند. امیدوارم تا دربی به اوج هماهنگی برسیم.
چرا به تیم ملی دعوت نشدی؟
نمی‌دانم حتما از دیگر مدافعان ضعیف‌ترم که به تیم ملی دعوت نشدم!
اما عملکرد خط دفاع استقلال خیلی خوب بود.
بله، ما بهترین خط دفاع لیگ را تا هفته چهارم داریم اما خودم هم نمی‌دانم چرا از بهترین خط دفاع لیگ تنها یک نماینده در تیم ملی حضور دارد و از دیگر تیم‌ها تعداد بیشتری بازیکن دعوت شده است.
مثلا پرسپولیس ۶ گل خورده اما از مجموعه خط دفاعی‌اش ۴ بازیکن به تیم ملی دعوت شده.
من نباید در این باره حرفی بزنم و قضاوت را برعهده کارشناسان می‌گذارم اما برای خودم هدفگذاری کرده‌ام و می‌خواهم در بازی‌های آینده نظر کروش را جلب کنم.
فکر می‌کنی کروش به تو اعتماد کند؟
من قبلا هم به تیم ملی دعوت شدم و زمان خود آقای کروش هم بود. این نشان می‌دهد که کروش بازی‌های من را با دقت دیده است. ایشان به من اعتقاد داشته که قبلا به تیم ملی دعوتم کرده است. به خودم آنقدر اطمینان دارم که در بازی‌های آینده توانایی‌هایم را ثابت کنم. لیاقتم را دوباره به آقای کروش نشان می‌دهم، فکر می‌کنم زمان زیادی تا دعوت شدنم طول نکشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,فرهاد مجیدی,کاپیتان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com